.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دور سوم شطرنج جام خزر در رشت

دور سوم از هشتمين دوره مسابقات بين‌المللي شطرنج جام خزر در رشت برگزار شد. 

اين رقابت‌ها عصر شنبه در مجموعه ورزشي يادگار امام (ره) رشت برگزار شد كه در پايان در جدول A شطرنج‌بازان با درجه استادي آذر ميرزويف و فريد عباسف از آذربايجان و ساموئل ساهاكيان و روبرت هوانسيان از ارمنستان به همراه اصغر گلي‌زاده از ايران با سه امتياز در صدر قرار گرفتند.

همچنين در همين گروه همايون توفيقي از ايران، اسريرام جاها از هندوستان به همراه مالخاز سولاشويلي از گرجستان، داويت لمسادزه و مرآب گوناشويلي از گرجستان و آرتور چيبخوچيان از ارمنستان 5/2 امتيازي هستند.

در جدول B (شطرنج‌بازان با رتينگ بالاي 2 هزار) گيگا كاپارادزه و تماز مگادزه از گرجستان، سرگيسيان و سورنه بوغوسيان از ارمنستان به همراه سيد ميلاد موسوي، فريدون عزتي، محمد اسكندري، فرج دلير و هومن اتحادي از ايران با سه امتياز صدرنشين شدند.

در جدول C (شطرنج‌بازان با رتينگ زير 2 هزار) جوانشير باگيروف از آذربايجان، رافائل باكونتس از ارمنستان به همراه فردوس ايلداري، محمدحسين نيك‌صفت، ناصر فخرآذر، عسگر جهانديده و شاهين زنگنه از ايران با سه امتياز به طور مشترك صدرنشين هستند.

در جدول D (بانوان) نينو باتسيا شويلي، سوپيكوترلادزه، الكساندرا و اخانيا از گرجستان، سابينا ابراهيمووا، سابينا گوليووا و توران عسگرووا از آذربايجان و نينا همتي‌زاده، ناديا باقري و تارا رحيمي از ايران با برتري مقابل رقيبان سه امتيازي شدند.

در جدول E (نونهالان) فاطمه پرتوي، رضوان رحيمي، رضا قنبرزاده، آريا اميدي، سيدخليل موسوي، سيدهادي خوشكلام از ايران به همراه مرآب كمال نوري و سليمان باكيرلي از آذربايجان با سه امتياز در صدر قرار گرفتند.

در هشتمين دوره مسابقات بين‌المللي شطرنج جام خزر 820 شطرنج‌باز از 10 كشور شامل 12 استاد بزرگ، 21 استاد بين‌المللي و 13 استاد فيده در 9 دوره به روش سوئيسي در پنج جدول تا 29 بهمن در رشت رقابت مي‌كنند. /فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.